Thursday, August 03, 2006

From Penang to KL

Mari sambung cerita Penang.. dat morning, almost noon, kitorg plan nak gerak balik.. En. Ramesh sanggup balik rumah kejap lepas amik adik Rye to say goodbye.. cam biasa breakfast mantap.. brunch.. lepas makan bfast terus makan nasik.. haha.. tp mmg boroi ah... aku asal gi North Trip je boroi.. pastu balik tanah air, kering balik..

And so Fendy yang smgt nak enjoy kat Msia before balik Cambridge ajak singgah Bukit Merah.. Rye bawak kereta dulu.. and we reached Bukit Merah.. tampak lengang.. prolly becoz cuti sekolah mana ada time tu.. dah lah hari Selasa yang best..

Best?? Hari Selasa is the day waterparks around Malaysia (prolly the World) tukar air! haha..!! mmg emos ari tu..! time2 gini lah nak tukar air.. so dgn muka hampa dan malu bertuala, kitorg pon balik KL.. apa mau buat? layan Pro Evo, Rye mencari Dina tersayang dan aku and Fendy berbonding2 gay.. ahaks!

Malam tu lepak2 plan plak nak gi Sunway Lagoon.. Waq joined the crew.. malam tu Waq tidur awal mcm Adri Awal (lawak tetiba).. then aku Rye and Fendy rotate2 Pro Evo.. Fendy bermula garang dengan menjadi Juara bertahan.. aku dah naik rimas dan kalahkan Fendy berturut2.. hahaha.. mmg bangga diri.. i remember last year aku tak dpt kalahkan fendy.. kalahkan sekalik je.. ada skali last yr blasah aku 3-1.. aku terus tabik kehormat.. next person aku nk beat --> LADA!!

So malam tu ada gak contact2 Syuen nak join tak Sunway Lagoon.. waq ajak Lada.. Pagi tu dah gerak dah gi Sunway Lagoon.. Yay! (ye lah tu, haram Sunway Lagoon beberapa meter jek dari rumah aku tp pnh gi skalik je).. So next entry ah kot.. sorry ah guys aku maleh update.. dak2 pon cam malas nak blog je.. so takyah ah nak smgt2 sgt..

Pasni citer pasal Sunway Lagoon, revenge Pro-Evo on Lada, and PNB Shitty-meeting

p/s: smlm aku tgk2 yearbook. How IRONIC it was Chot was voted SPortsman of the Year with a quote, "Sweat keeps the doctor away".. ye lah tu CHot.. It didnt work for Syira lah kan.. the more you sweat, the more she melts! Heheheh


No comments: