Tuesday, July 11, 2006

Wedding Trip Klang

As predicted Shauqi datang pagi aritu.. he gave me his word nak datang as early as possible.. so he came and aku pon dah siap dah cuma nak pakai baju je.. however, Tomok and Jonet terpaksa lambat.. sket.. lambat bnyk.. tp takpe.. it turned out great sbb timing baek punya..

Couldnt drive that day.. Depa pi kirja.. so Shauqi yg gentleman bwk kereta.. amik Jonet kt Shell tepi Giant Besar and then Tomok kat LRT Taman Bahagia..

So we all thought mmg dah lambat gile.. Jonet nak tgk Lan lafaz nikah.. tp it looked gloom initially... redah punya redah Klang tetiba kitorg sampai betul2 kat depan Pejabat Daerah.. and, timing mmg baek punya.. baru je nampak kelibat Lan masuk dlm satu kereta merc E-class mata belalang...

"Aku dah agak dah.." kata Tomok, feeling relieved konon sbb dia paling lambat.. haha.. so round2 Istana Klang baru lah sampai rumah bakal pengantin pompuan.. upacara akad nikah pon start.. sekalik napas je babe.. aku dgr je Lan sebut RM333.33 TUNAI aku ngn Tomok pon kuar lah.. carik makan... haha pekena sup lembu.. makcik2 dah ushaaaa dah..

pastu borak2 kat luar sampai la pukul 1 gitu.. lambat gak.. kata meka Lan yg lambat.. sbb baju penganti tetiba tak muat dekat bahagian perut.. diorg ah yg ckp.. aku dgr je.. and war2kan di sini je.. haha

So pastu gerak gi Dewan Hamzah Klang.. jauh tul parking.. tp best ah.. makan lagi.. lauk sedap gila.. kat dewan jmpa Fendy and Yan.. oh ya terlupa plak girls yg pegi Ain, Sughi and Badak.. tiga2 dah kapel (tetiba irrelevant notes).

So abis je makan borak2 amik gambar pastu dah panas dah menyirap kitorg pon plan nak gerak balik lah... wining 11 seround dua.. semua kenyang + memgantuk.. Jonet gi Lot10.. merempit kot.. aahaha xde ah.. nak carik barang kawen la tu.. next month Jonet plak..

Tomok main tipu Winning 11 carik penalty.. main macam Cristiano Ronaldo betul.. aku kalah 3-1 despite score long range effort.. Tomok score 2 penalty and satu freekick.. rematch la wei

So aku tak pegi yang Ipoh nya.. mula2 cam nak pegi.. tp last2 malas.. lain2 pon takmau pegi..

Ok ah ni ada beberapa gambar utk tatapan anda yg cudn't make it...

No comments: